Flätat

Alla armband i denna kategori går att beställa i andra färger och efter era önskemål! Har ni frågor? Kommentera eller skicka ett mail till [email protected]




Vitt flätat armband med två berlocker, en lila pärla och en silverfärgad berlock med texten "be yourself" 39:-
Beställningsnummer 27



Treradigt flätat armband i svart med åtta berlocker. 59:-
Beställningsnummer 28

Vitt flätat armband med tre berlocker. 39:-

Beställningsnummer 29



Rosa flätat armband med tre berlocker. 39:-
Beställningsnummer 30


Kommentarer
Postat av: Clothesshoesbags

OK! Jag är ev. intresserad. Får jag bara fråga från vilken hemsida ni köper era smyckesdetaljer?

MVH Sofia

2010-02-07 @ 11:25:52
URL: http://clothesshoesbags.blogg.se/
Postat av: My

Jag tror jag är intresserad av nr 28 här, hur gör jag om jag vill beställa?

2010-02-07 @ 21:46:19
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0